- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR T680
Przyczepa PRONAR T680 znakomicie sprawdza się zarówno w transporcie materiałów rolnych jak i komunalnych dzięki zastosowaniu najbardziej popularnego w Polsce zawieszenia dwuosiowego. Zapewniające wysoką szczelność wytrzymałe profile ścian o wysokości 800 mm z seryjnie montowanymi nadstawami 600 mm, oraz płyta podłogowa wykonana z grubej stali umożliwiają bezproblemowy transport zarówno płodów rolnych jak i materiałów komunalnych o masie nie przekraczającej 14 ton. Zwiększenie prędkości maksymalnej przyczepy do 40 km/h przy użyciu osi pozwalających na transport przy prędkości 60 km/h, pozwala na zagregowanie przyczepy z najnowszymi ciągnikami rolniczymi. Błotniki kół tylnych, kliny podporowe kół oraz koło zapasowe umieszczone w koszu pod przyczepę zapewniają bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania przyczepy. Seryjnie montowane okno szybra zsypowego umożliwia doposażenie przyczepy w kołnierz wyładowczy lub przenośnik ślimakowy ułatwiające rozładunek ziarna. Bogate wyposażenie dodatkowe umożliwi dopasowanie przyczepy do własnych potrzeb, zapewniając tym samym możliwość wyboru optymalnej wersji przyczepy w najlepszej cenie.
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 20000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 18000* [kg]
Ładowność: 13100** [kg]
Masa własna: 4900 [kg]
Pojemność ładunkowa: 17,2     [m 3]
Powierzchnia ładunkowa: 12,3 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5100 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz*: 2410*** [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7300/2550/2800 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 800+600 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1390 [mm]
Rozstaw kół: 1900 [mm]
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla - [kg]
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 109,2/80,3 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 47/47 [˚]
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T680 Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z profili PF800mm i nadstawy z profili PF600mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z homologacją, z zaczepem sztywnym, z okiem 40mm, z regulacją wysokości
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, z wyjściem do drugiej przyczepy
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
 
T680 Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
·        Wykonanie na 60km/h rolnicze ( wg wymagań niemieckich STVZO ), z instalacją hamulcową pneumatyczną dwuprzewodową z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania, z kołami 385/65R22,5 RE 60km,
·        Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
·        Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm *
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB)
·        regulatorem siły hamowania
·        Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
·        Balkon na ścianie przedniej
·        Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
·        Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
·        Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
·        Przednia nadstawa 600mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
·        Przednia nadstawa 800mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
·        Nadstawy z profilu PF800mm zamiast standartowych nadstaw PF600mm
·        Nie dzielone ściany i nadstawy (PF800mm+PF600mm, bez słupka bocznego)
·        Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych ( tylko – długich nie dzielonych)
·        Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
·        Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
·        Odkładana rynna zsypowa lewa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
·        Odkładana rynna zsypowa prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
·        Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
·        Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, *
·        Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
·        Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
·        Tylny zaczep automatyczny
·        Skrzynka narzędziowa
·        Boczne zabezpieczenia (osłony )
·        Dodatkowe plastikowe błotniki tylne – przy kołach przednich
·        Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach tylnych
·        Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej strony
·        Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z prawej strony
·        Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
·        Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
·        Koła z ogumieniem 425/65 R22,5
·        Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
·        Koła z ogumieniem 500/60 R22,5
·        Kosz koła zapasowego tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65 R22,5
·        Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy , z korbą na wyposażeniu, tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65 R22,5
·        Koło zapasowe
·        Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
·        Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **
·        Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
·        Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
* Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm nie jest zalecany do zastosowania w przyczepie , nie może mieć zastosowania do wykonania rolniczego na 60km/h, może mieć zastosowanie w szczególnych przypadkach
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych
 

Ta strona korzysta z cookies OK