Przyczepa PRONAR T679/2
Przyczepa PRONAR T679/2 sprawdza się znakomicie podczas transportowania gruzu, kamieni, żwiru i innych materiałów lub odpadów budowlanych używanych przy budowach i rozbiórkach. Skrzynia ładunkowa o ponadprzeciętnych parametrach umożliwia użytkowanie przyczepy w trudnych warunkach przez wiele lat. Opcjonalnie skrzynię można wykonać z blachy trudnościeralnej, co jeszcze bardziej wydłuża żywotność przyczepy. Tylna klapa otwierana hydraulicznie do dołu, ułatwia wyładunek przewożonych materiałów i zapobiega wysypywaniu zawartości pod przyczepę. Tylne lampy oświetleniowe osłonięte są przez metalowe kratki zabezpieczające je przed przypadkowym uszkodzeniem. Kamieniarkę można doposażyć w wahliwą klapę tylną, dzięki której możliwe jest usypywanie równej warstwy sypkiego materiału, tak przydatne podczas budowy dróg. Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz wynosi 2410 mm i umożliwia przewóz większości urządzeń oraz pojazdów budowlanych.
skrzynia ładunkowa o grubości ścian 8 mm oraz podłogi 10 mm pozwala na długie użytkowanie przyczepy
przyczepa o przeznaczeniu budowlanym z powodzeniem może być wykorzystywana do transportu płodów rolnych po zamontowaniu opcjonalnych nadstaw o wysokości 800 mm. Dodatkowe uszczelnienie skrzyni oraz okno z plexi podnoszą jej funkcjonalność
duży wybór wyposażenia dodatkowego pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb
konstrukcja jest zgodna z normami i dyrektywami dotyczącymi bezpieczeństwa
Dopuszczalna masa całkowita / ładowność 16350 / 12000 [kg]
Masa własna: 4350 [kg]
Pojemność ładunkowa: 7,7 [m3]
Długość oraz szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz Góra 4625,
dół 4500
Szerokość 2410 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6230/2546/2080 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 700 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 10/8 [mm]
Obciążenie oka dyszla: 2000 [mm]
Zawieszenie: resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 83,2/61 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) 55 [˚]
T679/2 Wyposażenie standardowe:
• Skorupowa skrzynia ładunkowa
• Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 450mm uchylana do dołu.
• Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili wykonanych ze stali S235
• Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
• Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
• Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
• Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400×80
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
• Postojowy hamulec ręczny z korbą
• Błotniki plastikowe osłaniające tylne koła
• Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
• Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
• Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
• Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
• Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym
• Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
• Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
• Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
• Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007 PRONAR
T679/2 Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne) :
• Dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika.
• Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
• Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
• Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy trudnościeralnej
• Klapa wahliwa.
• Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym.
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
• Instalacja hamulcowa hydrauliczna
• Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
• Zaczep tylny manualny, amortyzowany
• Zaczep tylny automatyczny
• Nadstawy 800mm x 2,5mm, z oknem z plexi, ścianą tylną wahliwą, uszczelką, poprzeczką środkową, drabinką i stopniami wewnętrznymi
• Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
• Koła z ogumieniem 385/65R22,5
• Koła z ogumieniem 425/65R22,5
• Koła z ogumieniem 500/60-22,5 16PR
• Koła z ogumieniem 550/45-22,5 16PR
• Koła z ogumieniem 500/60R22,5
• Koło zapasowe luzem
• Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
• Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się