Przyczepa PRONAR T671
Nowoczesna i wygodna. Przyczepa PRONAR T671 jest największą z naszych przyczep jednoosiowych. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zapewnia funkcjonalność przyczepy, a wysokiej jakości niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają ten produkt wśród innych. Ładowność 5 ton jest wystarczająca dla większości prac w małych i średnich gospodarstwach. Przyczepa jest wyposażona w centralny system ryglowania ścian oraz umożliwiające precyzyjny wysyp strumieniowy okno, z zasuwą w tylnej ścianie.
doskonała jakość wykonania zapewnia długi okres użytkowania
sztywna i odporna na przeciążenia konstrukcja
znakomicie sprawdza się w transporcie zarówno sypkich jak i stałych materiałów
wysoka jakość gwarantuje bezawaryjne użytkowanie
znakomita relacja ceny do jakości
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita* 7400 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 6855 [kg]
Ładowność: 5000* [kg]
Masa własna: 1855 [kg]
Pojemność ładunkowa: 8,2 [m 3]
Powierzchnia ładunkowa: 8,2 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4010 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: trapez: 2010/2060 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 5630/2240/2080 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 3/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1045 [mm]
Rozstaw kół: 1530 [mm]
Zawieszenie: sztywne
Obciążenie oka dyszla 1100 [kg]
Rozmiar ogumienia: 400/60-15,5
Prędkość konstrukcyjna: 30 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1540/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 36,4/26,7 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 50/46 [˚]
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia trójkątna spawana z otwartych profili stalowych
Dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
Zaczep dyszla sztywny z okiem 50mm
Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Wykonanie z hamulcem najazdowym ( Prędkość konstrukcyjna 25 km/h, Dopuszczalna masa całkowita 6800 kg )
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
Instalacja hamulcowa hydrauliczna
Wykonanie na 40km/h ( Dopuszczalna masa całkowita 6000 kg, Oś jezdna ze wzmocnionym hamulcem, Koła 8-mio szpilkowe z ogumieniem 15.0/70-18, Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa )
Wykonanie ze ścianami z profili PF500mm, przystosowanymi do montażu nadstaw, z szybrem zsypowym do ziarna w ścianie tylnej, bez nadstaw
Tylny zaczep manualny, sztywny
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Plandeka sznurowana ze stelażem
Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel *
Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, *
Koła z ogumieniem 400/60 – 15.5 Flotation+
Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
Koło zapasowe luzem