- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy jednoosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy jednoosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR T671
Nowoczesna i wygodna. Przyczepa PRONAR T671 jest największą z naszych przyczep jednoosiowych. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zapewnia funkcjonalność przyczepy, a wysokiej jakości niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają ten produkt wśród innych. Ładowność  5 ton jest wystarczająca dla większości prac w małych i średnich gospodarstwach. Przyczepa jest wyposażona w centralny system ryglowania ścian oraz umożliwiające precyzyjny wysyp strumieniowy okno, z zasuwą w tylnej ścianie.
doskonała jakość wykonania zapewnia długi okres użytkowania
sztywna i odporna na przeciążenia konstrukcja
znakomicie sprawdza się w transporcie zarówno sypkich jak i stałych materiałów
wysoka jakość gwarantuje bezawaryjne użytkowanie
znakomita relacja ceny do jakości
 
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita*          7400      [kg]
Dopuszczalna masa całkowita:    6855      [kg]
Ładowność:        5000*    [kg]
Masa własna:     1855      [kg]
Pojemność ładunkowa:  8,2         [m 3]
Powierzchnia ładunkowa:             8,2         [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:    4010      [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:              trapez: 2010/2060           [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)       5630/2240/2080              [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500              [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany:   3/2         [mm]
Wysokość platformy od podłoża:              1045      [mm]
Rozstaw kół:      1530      [mm]
Zawieszenie:      sztywne              
Obciążenie oka dyszla     1100      [kg]
Rozmiar ogumienia:        400/60-15,5      
Prędkość konstrukcyjna:               30          [km/h]
System wywrotu:             trójstronny        
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)       1540/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:         36,4/26,7            [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) :          50/46    [˚]
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia trójkątna spawana z otwartych profili stalowych
Dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
Zaczep dyszla sztywny z okiem 50mm
Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
 
Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Wykonanie z hamulcem najazdowym ( Prędkość konstrukcyjna 25 km/h, Dopuszczalna masa całkowita 6800 kg )
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
Instalacja hamulcowa hydrauliczna
Wykonanie na 40km/h ( Dopuszczalna masa całkowita 6000 kg, Oś jezdna ze wzmocnionym hamulcem, Koła 8-mio szpilkowe z ogumieniem 15.0/70-18, Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa  )
Wykonanie ze ścianami z profili PF500mm, przystosowanymi do montażu nadstaw, z szybrem zsypowym do ziarna w ścianie tylnej,  bez nadstaw
Tylny zaczep manualny, sztywny
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Plandeka sznurowana ze stelażem
Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel *
Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h,  zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, *
Koła z ogumieniem 400/60 – 15.5 Flotation+
Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
Koło zapasowe luzem

Ta strona korzysta z cookies OK