- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy jednoosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy jednoosiowe PRONAR
Przyczepa Pronar T654/2
Przyczepa Pronar T654/2 to jednoosiowa przyczepa z trójstronnym systemem wywrotu. Przeznaczona do transportu wszelkich materiałów znajduje szerokie zastosowanie w rolnictwie (zarówno do transportu kukurydzy, masy zielonej czy roślin okopowych), w sektorze komunalnym (wywóz zanieczyszczeń powstałych w wyniku sprzątania parków, pasów zieleni czy ścieżek rowerowych), w sadownictwie (przewóz skrzyń w sadach pomiędzy rzędami drzew i krzewów) oraz innych sektorach gospodarki.
T654/2 to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T654/1. Zmieniona konstrukcja ramy górnej i dolnej, sprawia, że przyczepa ma masę własną zbliżoną do T654/1 pomimo to ma większą ładowność przy zachowaniu wszystkich podstawowych parametrów wytrzymałości i stabilności. Skrzynia ładunkowa ma uniwersalny systemem otwierania ścian oraz centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa). Ściany wykonane są z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm (przestrzenie zamknięte profili łączone są ciągłą spoiną laserową). W skrzyni zastosowano odkuwane zawiasy i zamki, które uniemożliwiają nieoczekiwane otwarcie ścian skrzyni oraz zapewniają szczelność przyczepy, dla każdego rodzaju ładunku. Przyczepa T654/2 ma min. w standardzie centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa), mechanizm trójstronnego wywrotu, prostą podporę dyszla ze składanym kółkiem stalowym, szyber zsypowy do ziarna i instalację hamulcową dwuprzewodową. Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego. Zastosowane materiały malarskie- chemoutwardzalne dwuskładnikowe dają wysoką odporność i trwałość antykorozyjną oraz odporność na promieniowanie UV.
 
Niewielka masa własna (około 1200 kg przy ładowności 4 900 kg)
Rama podwozia trójkątna, spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych dzięki czemu przyczepa jest wytrzymała, sztywna i odporna na odkształcanie.
Uniwersalna konstrukcja ramy a daje możliwość przyłączenia dyszla na dolny lub górny zaczep ciągnika i zastosowanie dowolnego zaczepu transportowego. Możliwe jest również zastosowanie dyszla najazdowego.
Duża zwrotność przyczepy ułatwia wykonywanie manewrów , natomiast duży kąt wywrotu zapewnia doskonały zsyp niezależnie od rodzaju materiału. Zastosowanie dodatkowej nadstawy, zwiększa pojemność ładunkową przyczepy do 6,4 m3. Nisko położona podłoga skrzyni ładunkowej umożliwia łatwy i nie wymagający dodatkowych urządzeń załadunek i rozładunek.
Oferta pozwala na odpowiednie skonfigurowanie przyczepy, specjalnie do wymagań użytkownika
 
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita            6100      [kg]
Dopuszczalna masa całkowita     6100      [kg]
Ładowność         4910      [kg]
Masa własna      1190      [kg]
Pojemność ładunkowa   3,2         [m3]
Powierzchnia ładunkowa              6,4         [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz     3500      [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 1820      [mm]
Wymiary gabarytowe (dł./szer./wys.)       4960 / 1990 / 1430          [mm]
Wysokość ścian skrzyni  500        [mm]
Grubość blachy: podłoga/ściany 3 / 2       [mm]
Wysokość platformy od podłoża               890        [mm]
Rozstaw kół        1400      [mm]
Zawieszenie        sztywne
Obciążenie oka dyszla     1000      [kg]
Rozmiar ogumienia         11.5/80-15.3
Prędkość konstrukcyjna  25          [km/h]
System wywrotu              trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)       1300mm/8ltr./160bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika          31,2/23 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/ na boki)             50/46    [°]
Wyposażenie standardowe:
– skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian;
– centralne ryglowanie ścian (tył, lewa, prawa)
– rama podwozia trójkątna, spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
– uniwersalny dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
– zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40 do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
– podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym
– instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
– postojowy hamulec ręczny z korbą
– instalacja oświetleniowa żarówkowa, 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
– spiralny przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej
– instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
– siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
– podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
– ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z profilowanych blach, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
– przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw łączone ciągłą spoiną laserową
– szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
– dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
– materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
– kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
– kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
– drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
 
T654/2 Wyposażenie dodatkowe:
zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
instalacja hamulcowa hydrauliczna
instalacja hamulcowa najazdowa, dyszel najazdowy i oś z automatyką cofania
hamulec ręczny dźwigniowy „Peitz” w wykonaniu umożliwiającym przenoszenie do kabiny ciągnika
nadstawy o wysokości 500mm
instalacja oświetleniowa LED, 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
drabinka umożliwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
prędkość konstrukcyjna 40km/h, (zastosowanie mocniejszych hamulców i opon)
tylny zaczep manualny, sztywny
rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
koła z ogumieniem 15.0/55-17
kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych (wymagane podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców)
trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
koło zapasowe luzem
 
 

Ta strona korzysta z cookies OK