- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy jednoosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy jednoosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR T654/1
Przyczepa PRONAR T654/1 jest większym wariantem jednoosiowej bliźniaczki PRONAR T654. Stabilny trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Wytrzymałe profile ram nośnych, oraz wysokiej jakości niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych. Trzy i pół tonowa  przyczepa jest doskonałym rozwiązaniem dla małych i średnich gospodarstw rolnych. Może być agregowana z ciągnikami o mocy od 30 KM.
doskonała jakość wykonania zapewnia długi okres użytkowania
sztywna i odporna na przeciążenia konstrukcja
wysoka jakość gwarantuje bezawaryjne użytkowanie
znakomita relacja ceny do jakości
duży kąt bocznego i tylnego wysypu
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita            5500      [kg]
Dopuszczalna masa całkowita:    4990      [kg]
Ładowność:        3500      [kg]
Masa własna:     1490      [kg]
Pojemność ładunkowa:  6,2         [m 3]
Powierzchnia ładunkowa:             6,2         [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:    3310      [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz:               1860      [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)       4825/2045/2060              [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500              [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany:   3/2         [mm]
Wysokość platformy od podłoża:              1020      [mm]
Rozstaw kół:      1500      [mm]
Zawieszenie:      sztywne
Obciążenie oka dyszla     750        [kg]
Rozmiar ogumienia:        11,5/80-15,3
Prędkość konstrukcyjna:               30          [km/h]
System wywrotu:             trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)       1300mm/8L/160bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:         31,2/23 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) :          50/46    [˚]
T654/1 Wyposażenie standardowe wg dokumentacji konstr.:
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany i nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rodzaj ramy podwozia: trójkątna z profili otwartych
Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
Rodzaj podpory dyszla: prosta ze składanym kółkiem stalowym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian i nadstaw zielony RAL6010 PRONAR
 
T654/1 Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne) :
Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Wykonanie z hamulcem najazdowym ( Prędkość konstrukcyjna 25km/h, Dopuszczalna masa całkowita 5500 kg )
Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
Instalacja hamulcowa hydrauliczna
Hamulec ręczny dźwigniowy w wykonaniu umożliwiającym przenoszenie do kabiny ciągnika
Wykonanie ze ścianami z profili PF500mm, przystosowanymi do montażu nadstaw, z szybrem zsypowym do ziarna w ścianie tylnej, bez nadstaw
Tylny zaczep manualny, sztywny
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
Plandeka sznurowana ze stelażem
Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel *
Koła z ogumieniem 12,5/80-15.3
Koła z ogumieniem 14.0/65-16
Koło zapasowe luzem
Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
*) Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych

Ta strona korzysta z cookies OK