Przyczepa PRONAR T185
Uniwersalna przyczepa PRONAR T185, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi. Przyczepa PRONAR T185 hakowa jest przystosowana do obsługi kontenerów rolniczych, budowlanych i komunalnych oraz platform transportowych. Wysoki komfort pracy zapewnia mechanizm załadunku kontenerów wyposażony w hydrauliczną blokadę zawieszenia przy załadunku oraz wyładunku kontenera. Konstrukcja przyczepy umożliwia przyłączenie i odłączenie kontenerów oraz ich rozładunek przez wywrót do tylu co sprawia, że przyczepa jest łatwa w obsłudze i funkcjonalna.
może być wykorzystywana przez cały rok w pracach polowych, porządkowych oraz budowlanych
hak z dwoma pozycjami 1450 i 1570 zwiększa zakres obsługiwanych kontenerów
możliwość zastosowania szerokiego ogumienia powoduje, że doskonale się spisuje nawet w trudnych warunkach (na podmokłych polach czy leśnych drogach)
budowa oparta jest na szeregu ram o wysokich wskaźnikach wytrzymałości na zginanie
Specjalna blokada wahaczy stabilizuje zawieszenie podczas załadunku i rozładunku co eliminuje niepożądane wahania całego zestawu
Dopuszczalna masa całkowita: 15 000 (kg)
Ładowność: 12130 (kg)
Masa własna przyczepy hakowej: 2870 (kg)
Długość kontenera: 5920 (mm)
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem: 6415/6782 (mm)
Szerokość bez kontenera: 2360 (mm)
Szerokość z kontenerem (min/max): 2360/2550 (mm)
Wymiary przyłączeniowe kontenera: wysokość haka/ rozstaw rolek 1450 lub 1570 (mm) / 1070 (mm)
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera, długość (min/max.)/ szerokość/ wysokość 4540-4907/max 2550/max 2000(mm)
Wysokość pojazdu (z kontenerem/bez kontenera): 2512/2898 (mm)
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju: 46/15 (l)
Rozstaw kół: 1830(mm)
Zawieszenie: tandem z wahaczami podłużnymi
obciążenie oka dyszla: 2000 (kg)
Rozmiar ogumienia standard: 500/50-17
Prędkość konstrukcyjna: 40 (km/h)
Wyposażenie standardowe:
• Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
• Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika
• Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika
• Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
• Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 300×135
• Postojowy hamulec ręczny z korbą
• Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
• Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
• Instalacja elektryczna bez bocznych świateł obrysowych
• Błotniki nad kołami metalowe
• Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
• Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec / wywrotka
• Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
• Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
• Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
• Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
• Zaczep dyszla sztywny do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika K80mm
• Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
• Podpora dyszla: teleskopowa z przetyczką
• Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
• Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
• Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
• Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
• Hydrauliczna blokada kontenera sterowana niezależnie (dla ciągników z przynajmniej 4 parami wyjść hydraulicznych), z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych
• Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
• Instalacja hamulcowa hydrauliczna
• Instalacja hamulcowa hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezpieczającym
• Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania
• Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna)
• Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezp.)
• Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania)
• Skrzynka narzędziowa
• Błotniki nad kołami plastikowe
• Koło zapasowe
• Koła z ogumieniem 520/50 – 17
• Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
• Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
• Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
• Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się