- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Maszyny komunalne / Przyczepy / Przyczepy komunalne / Przyczepy hakowe i kontenery PRONAR

Maszyny rolnicze / Maszyny komunalne / Przyczepy / Przyczepy komunalne / Przyczepy hakowe i kontenery PRONAR
Przyczepa PRONAR T185
Uniwersalna przyczepa PRONAR T185, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi. Przyczepa PRONAR T185 hakowa jest przystosowana do obsługi kontenerów rolniczych, budowlanych i komunalnych oraz platform  transportowych. Wysoki komfort pracy zapewnia mechanizm załadunku kontenerów wyposażony w hydrauliczną blokadę zawieszenia przy załadunku oraz wyładunku kontenera.  Konstrukcja przyczepy umożliwia przyłączenie i odłączenie kontenerów oraz ich rozładunek przez wywrót do tylu co sprawia, że przyczepa jest  łatwa w obsłudze i funkcjonalna.
może być wykorzystywana przez cały rok w pracach polowych, porządkowych oraz budowlanych
hak z dwoma pozycjami 1450 i 1570 zwiększa zakres obsługiwanych kontenerów
możliwość zastosowania szerokiego ogumienia powoduje, że doskonale się spisuje nawet w trudnych warunkach (na podmokłych polach czy leśnych drogach)
budowa oparta jest na szeregu ram o wysokich wskaźnikach wytrzymałości na zginanie
Specjalna blokada wahaczy stabilizuje zawieszenie podczas załadunku i rozładunku co eliminuje niepożądane wahania całego zestawu
 
Dopuszczalna masa całkowita:    15 000 (kg)
Ładowność:        12130 (kg)
Masa własna przyczepy hakowej:              2870 (kg)
Długość kontenera:         5920 (mm)
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem: 6415/6782 (mm)
Szerokość bez kontenera:             2360 (mm)
Szerokość z kontenerem (min/max):         2360/2550 (mm)
Wymiary przyłączeniowe kontenera: wysokość haka/ rozstaw rolek           1450 lub 1570 (mm) / 1070 (mm)
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera, długość (min/max.)/ szerokość/ wysokość               4540-4907/max 2550/max 2000(mm)
Wysokość pojazdu (z kontenerem/bez kontenera):            2512/2898 (mm)
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju:       46/15 (l)
Rozstaw kół:      1830(mm)
Zawieszenie:      tandem z wahaczami podłużnymi
obciążenie oka dyszla:    2000 (kg)
Rozmiar ogumienia standard:      500/50-17
Prędkość konstrukcyjna:               40 (km/h)
Wyposażenie standardowe:
•             Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
•             Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika
•             Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika
•             Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
•             Zawieszenie tandem z wahaczami podłużnymi z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 300×135
•             Postojowy hamulec ręczny z korbą
•             Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
•             Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
•             Instalacja elektryczna bez bocznych świateł obrysowych
•             Błotniki nad kołami metalowe
•             Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
•             Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec / wywrotka
•             Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
•             Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
•             Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
 
Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
•             Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
•             Zaczep dyszla sztywny do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika K80mm
•             Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
•             Podpora dyszla: teleskopowa z przetyczką
•             Boczne zabezpieczenia najazdowe wg dyrektywy 89/297/WE
•             Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
•             Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
•             Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
•             Hydrauliczna blokada kontenera sterowana niezależnie (dla ciągników z przynajmniej 4 parami wyjść hydraulicznych), z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych
•             Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
•             Instalacja hamulcowa hydrauliczna
•             Instalacja hamulcowa hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezpieczającym
•             Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i regulatorem siły hamowania
•             Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna)
•             Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z mechanicznym zaworem zabezp.)
•             Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania)
•             Skrzynka narzędziowa
•             Błotniki nad kołami plastikowe
•             Koło zapasowe
•             Koła z ogumieniem 520/50 – 17
•             Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
•             Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
•             Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
•             Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

Ta strona korzysta z cookies OK