- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR PT608
Przyczepa PRONAR PT608 jest  przyczepą   o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki  znajdują zastosowane  w  transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz  transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni  kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym  precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o  dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić  10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.
Grupa przyczep o szerokości paletowej została wyróżniona przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi w 2012 roku.
 
Wewnętrzna szerokość przyczepy (2,42m) umożliwia transport zarówno materiałów sypkich, jak też europalet i skrzynio palet
Dzięki zastosowaniu odkuwanych zawiasów i zamków po obu stronach bort. Zwiększona ilość zawiasów po każdej stronie przyczepy zapewnia dokładniejsze zamykanie bort
Nisko położona skrzynia ładunkowa umożliwia łatwy dostęp do ładunku, zaś listwy napinające zamiast linek spinających ułatwiają jego rozplanowanie
Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości gwarantuje sztywną i wytrzymałą konstrukcję. Zastosowano również lżejsze i mocniejsze od resorów piórowych resory paraboliczne
Standardem w tej przyczepie są kliny do kół z kieszeniami, błotniki kół tylnych, drabinki i stopniowe burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej, tylne gniazda elektryczne, hydrauliczne i pneumatyczne oraz kratki zabezpieczające lampy przy tylnej belce
Dopuszczalna masa całkowita: 11600 [kg]
Ładowność: 8460 [kg]
Masa własna: 3140 [kg]
Pojemność ładunkowa: 11 [m3]
Powierzchnia ładunkowa: 11 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna ** 2420 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 6720/2550/2300 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1220 [mm]
Rozstaw kół: 1900 [mm]
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla - [kg]
Rozmiar ogumienia: 14.0/65 -16
Prędkość konstrukcyjna: 40  km/h
System wywrotu: Trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie 1700mm/13L/200 bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 62,4/45,8 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46 [°]
*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**) Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
PT608, Wyposażenie standardowe:
·        Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
·        Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
·        Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
·        Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
·        Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
·        Postojowy hamulec ręczny z korbą
·        Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
·        Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
·        Tylny zaczep manualny, amortyzowany
·        Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
·        Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
·        Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
·        Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
·        Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami;
·        Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
·        Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
·        Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
·        Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
·        Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
·        Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
·        Błotniki kół tylnych
·        Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
·        Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
·        Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian na obwodzie
 
PT608, Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
·         Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm
·        Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
·        Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna
·        Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
·        Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF500mm
·        Listwa napinająca nadstawy boczne
·        Rynna do szybra zsypowego
·        Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
·        Koła z ogumieniem 15.0/70 – 18
·        Koła z ogumieniem 12.5/80 – 18
·        Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
·        Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 opona regenerowana
·        Tylny zaczep automatyczny
 

Ta strona korzysta z cookies OK