- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR PT606
Przyczepa PRONAR PT606 skonstruowana została tak, by sprostać wysokim wymaganiom. Jest uniwersalna, trwała, funkcjonalna i wytrzymała konstrukcyjnie. Doskonale sprawdza się zarówno w rolnictwie, jak i – coraz częściej – w gospodarce komunalnej i w innych gałęziach gospodarki. O uniwersalności przyczepy PRONAR PT606 decyduje wewnętrzna szerokość skrzyni ładunkowej (2,42 m), która umożliwia oprócz transportu typowych materiałów sypkich także załadunek europalet i skrzyniopalet. Konstrukcja ramy podwozia przyczepy PRONAR PT606 oparta jest na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, które w odróżnieniu od profili otwartych są zdecydowanie bardziej wytrzymałe.
wewnętrzna szerokość (2,42 m), umożliwia – oprócz transportu typowych materiałów sypkich – także załadunek europalet i skrzynio palet 
stosowane przez Pronar profile zamknięte zapewniają trwałość konstrukcji i odporność na odkształcenia
doskonale nadaje się do transportu płodów rolnych i materiałów budowlanych (np. piasek, żwir), a także rożnych produktów potrzebnych w pracach komunalnych (do zmniejszania śliskości jezdni), szerkość przyczepy pozwala na transport euro-palet i euro-skrzyń, a dzięki zamontowanym w podłodze uchwytom, w łatwy sposób można zabezpieczyć przewożony towar na czas transportu pasami spinającymi.
płaskownik napinający wzmacnia ściany oraz burty i przez to zastępuje nieporęczną wewnętrzną linkę spinającą
klient może zamówić dodatkowe wyposażenie, które dodatkowo uatrakcyjni i zwiększy zakres wykorzystania przyczepy
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 9500 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 8900 [kg]
Ładowność: 6000 [kg]
Masa własna: 2900 [kg]
Pojemność ładunkowa: 10,1 [m3]
Powierzchnia ładunkowa: 10,1 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4190 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz **: 2420 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 500+500 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 6390/2550/2200 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1160 [mm]
Rozstaw kół: 1900 [mm]
Obciążenie oka dyszla: - [kg]
Rodzaj zawieszenia: Resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 14.0/65-16 14PR
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny -
Uchwyty ładunkowe (w podłodze): 8 [szt]
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1540mm/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 46,8/34,4 KM/kW
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [st.]
*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**) Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
PT606 Wyposażenie standardowe:
– Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
– Płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian, z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w
zagłębionych kieszeniach podłogi
– Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
– Prostokątna rama podwozia z profili zamkniętych o wysokiej wytrzymałości
– Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
– Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
– Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
– Hamulec postojowy: ręczny na korbę
– Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
– Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
– Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
– Zawór odcinający hydraulicznej instalacji wywrotu
– Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
– Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
– Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z
wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z
odkuwanymi zawiasami i zamkami
– Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
– Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
– Błotniki kół tylnych
– Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV
– Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
– Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
– Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
– Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
– Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
 
PT606 Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
– Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm
– Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
– Instalacja hamulcowa hydrauliczna
– Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB z wyjściem na tył,
– Wykonanie z hamulcem najazdowym
– Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
– Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
– Zaczep tylny manualny amortyzowany,
– Zaczep tylny manualny (V. Orlandi)
– Zaczep tylny automatyczny (V. Orlandi)
– Plandeka sznurowana ze stelażem
– Plandeka rolowana ze stelażem
– Balkon na ścianie przedniej
– Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
– Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
– Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, – składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej
30 L/min, *
– Zbiornik na wodę (30 l) z dozownikiem mydła,
– Skrzynka narzędziowa
– Błotniki kół przednich
– Koła 400/60-15,5
– Listwa napinająca nadstawy boczne,
– Brak nadstaw
– Koło zapasowe luzem
– Koło zapasowe 14.0/65-16 – montaż na ścianie przedniej,
– Koło zapasowe 14.0/65-16 – montaż pod ramą przyczepy (zastosowanie wciągarki),
– Koło zapasowe 400/60-15,5 – montaż na ścianie przedniej,
– Koło zapasowe 400/60-15,5 – montaż pod ramą przyczepy (zastosowanie wciągarki),
– Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań
przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
– Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
 

Ta strona korzysta z cookies OK